Call-operatorlar jamoasi rahbari (Team Leader)

23 Июня

Партнерские Вакансии

Город:

Ташкент

Занятость:

Полная занятость

Компания "DJANGO ACADEMY"

USAT xususiy universiteti 10 nafar operator faoliyatini boshqaradigan, ularni o‘qitadigan va natijaga yetaklaydigan tajribali sotuv jamoasi rahbarini izlamoqda.

Asosiy vazifalar:
10 nafar operatorning kundalik ishini nazorat qilish

Bitrix24 CRM platformasida ishlashni o‘rgatish va jarayonni boshqarish

Sotuv bo‘yicha treninglar o‘tkazish (SPIN, closing, e’tirozga ishlov berish)

Har bir operatorning KPI ko‘rsatkichlarini tahlil qilish va javobgarlikni o‘z zimmasiga olish

Guruh ichida motivatsion muhit yaratish va zaif tomonlarni kuchaytirish

Oylik hisobotlar tayyorlash va rahbariyatga taqdim etish

✅ Talablar:
Sotuv sohasida kamida 1 yillik tajriba (xizmatlar, ta’lim yoki call-marketing yo‘nalishida afzal)

Jamoa boshqarish tajribasi (o‘rgatish, motivatsiya, nazorat)

Bitrix24 yoki boshqa CRM tizimlarida ishlash malakasi

Tizimli fikrlash, liderlik qobiliyati va mas’uliyat hissi

Psixologik barqarorlik va mustahkam gapirish madaniyati

Biz taklif qilamiz:
Barqaror oylik + guruh natijasiga qarab mukofot tizimi

Faol rivojlanayotgan universitetda o‘sish va karera imkoniyati

Ijodiy va g‘oyaga ochiq muhit

Keyinchalik trening bo‘limi rahbari yoki call-marketing bo‘yicha bosh menejer lavozimiga o‘sish imkoniyati

Похожие вакансии

25 Июня

Оператор call-центра( MDS-Service )

Ташкент

Компания "MDS-Service" Обязанности: Приём входящих звонков от клиентов Консультации по услугам и врачам клиники ‍ Общение с пациентами в...

Отправить резюме подробнее

26 Июня

Оператор call-центра( Гарант Банк )

Ташкент

Компания "Гарант Банк" Обязанности: -Приём входящих звонков от клиентов; -Консультация по продуктам / услугам компании; -Внесение...

Отправить резюме подробнее

26 Июня

Оператор Call Center

Ташкент

Компания "Darian Electronics (ООО MERAS TRADE CO)" Оператор Call Center – Darian Electronics Darian Electronics – один из ведущих дистрибьюторов...

Отправить резюме подробнее

25 Июня

Старший специалист по контролю качества в call-центр

Ташкент

Компания "СП ООО Nazarov Rakhimbayev Group" Обязанности: Контроль качества входящих и исходящих звонков операторов (прослушка, оценка,...

Отправить резюме подробнее

26 Июня

Специалист клиентского сервиса (call-центр)

Фергана

Компания "АКИБ Ипотека-банк" Обязанности: Приём и обработка входящих звонков от клиентов компании; Консультирование клиентов по продуктам...

Отправить резюме подробнее

Вакансия размещена в отрасли

Административный персонал: