Компания "Westminster International University in Tashkent"
JOB TITLE: Head of Section: Customer Relations Manager
DEPARTMENT: Customer Services Department
REPORTS TO: Head of Information and Customer Services Department
Important note: How to apply: We accept applications ONLY via the WIUT official website (About us/Careers at WIUT). We do not review your application on hh.uz or any other website. Please complete the online application form fully and appropriately.
PURPOSE: To undertake responsibilities the front line service and advice for all different enquiries (internal and external) from the public and university students; to provide a customer focused process for all first line enquiries; to follow-up and point of contact recruitment activities. In addition, to be the front Window then this is the point for Parents to contact enquiries and to engage.
PRINCIPLE ACCOUNTABILITIES:
PERSON SPECIFICATION QUALIFICATIONS:
EXPERIENCE:
APTITUDES, ABILITIES, SKILLS AND PERSONAL QUALITIES
06 Января
Менеджер магазина / Store manager
Самарканд
Компания "REDTAG и FLO (OOO RTF FASHION RETAIL)" Обязанности: Управление процессами функционирования магазина (товарооборот, персонал,...
27 Декабря
Ташкент
Компания "СП ООО Inspired" С чем предстоит работать: разработка и реализация стратегии роста продаж; создание методов для привлечения...
24 Декабря
Ташкент
Компания "Kärcher" This is how you WOW: Implement processes and procedures in order management, import and logistics. Monitoring...
25 Декабря
Regional Manager (Tobacco Industry)( LAVOROSOLUTIONS )
Ташкент
Компания "LAVOROSOLUTIONS" Duties and Responsibilities: Ensuring the implementation of all regional plans and strategies; Managing and...
24 Декабря
Ташкент
Компания "We Digital" Мы в поисках персонального менеджера, способного управлять проектами от момента получения клиентского брифа до достижения...
Вакансия размещена в отрасли