Компания "ACCESA"
We are working in an ITIL based model in a large range of client industries, providing multiple services across different Business Lines. Through this project you will gain experience in working in a flexible, multi-cultural and agile environment, as well as develop technical and interpersonal skills.
We are a team of 10 colleagues, working 24/7 in shifts. At the moment, we are growing, looking forward in taking more responsibilities, hence the new opening. The team members are vibrant, proactive, and always there to help you.
11 Ноября
PLP callback support specialist
Ангрен
Компания "Яндекс" Специалист службы PLP-поддержки со знанием узбекского и русского языков Яндекс - транснациональная технологическая компания,...
08 Ноября
Support Engineer (collection department)
Ташкент
Компания "TBC" Обязанности: Оказание поддержки первого и второго уровня по вопросам, связанным с Delta CRM; Отслеживание...
25 Ноября
ASAP Hiring: .NET Backend Engineer For Logistics Company
Ташкент
Компания "USMA FUTURE (Oddiy Consult)" ASAP Hiring: .NET Backend Engineer For Logistics Company Salary: 1000$ We are seeking a skilled...
25 Ноября
Ташкент
Компания "TWENTY EIGHT GROUP" IT Support Specialist Job Summary We are looking for a reliable and detail-oriented IT Support Specialist...
24 Ноября
Ташкент
Компания "«UZUM TECHNOLOGIES»." Uzum — это новая уникальная компания в Узбекистане, первая технологичная экосистема сервисов в стране. Мы...
Вакансия размещена в отрасли