Office Manager( ФЕНИКС ИНТЕРНЕШНЛ РЕСОРСИЗ КАСПИАН )

13 Июля

Партнерские Вакансии

Город:

Ташкент

Занятость:

Полная занятость

Компания "ФЕНИКС ИНТЕРНЕШНЛ РЕСОРСИЗ КАСПИАН"

Office Manager

Tashkent 5/2
Schedule: Monday to Friday, 09:00 – 18:00

Responsibilities:

  • Organization of office work
  • Transportation suppliers management (timely pick up/drоpoff)
  • Submit order and issue out for office supplies
  • Administration of invoices and acts of goods acceptance (Tracking suppliers invoices)
  • Administration of employee’s time sheets and submit to the system
  • Administration of flight and train tickets for employees
  • Support employees on office needs


Requirements:

  • Only candidates currently residing in Tashkent will be considered
  • Experience: 3 years minimum in administrative duties, HR and Visa experience will be plus and preferable.
  • Education: University degree
  • Knowledge of Uzbek , English and Russian languages
  • Skills: MS office , 1C (preferable), SAP (preferable)
  • Strong communication skills and ability to learn quickly
Похожие вакансии

07 Августа

Technical Office Assistant

Ташкент

Компания "UET CONSTRUCTION" Responsibilities Ability to manage large volumes of information and maintain accurate records. Excellent...

Отправить резюме подробнее

07 Августа

Office Assistant

Ташкент

Компания "UET CONSTRUCTION" Обязанности: A bachelor's degree. (Bachelor in Technical Majors is preferred) Proficiency with Microsoft...

Отправить резюме подробнее

04 Августа

Office Manager/Administrative Assistant

Ташкент

Компания "ООО MONTFORT CA" Company Description Montfort Eurasia represents the Emerging Markets division of Montfort, a distinguished...

Отправить резюме подробнее

06 Августа

Office manager( TBC )

Ташкент

Компания "TBC" С чем предстоит работать: встреча посетителей офиса и передача информации в соответствующие подразделения; прием...

Отправить резюме подробнее

02 Августа

Специалист горячей линии (без продаж)( CLOUD OFFICE )

Ташкент

Компания "CLOUD OFFICE" Что нужно делать: принимать входящие звонки, обрабатывать электронную почту(не продажи); консультировать...

Отправить резюме подробнее

Вакансия размещена в отрасли

Административный персонал: