Компания "TURSUNBOYEV YAX’YOBEK RASULJON O‘G‘LI"
Вакансия мақсади:
Кирувчи лидларни қабул қилиш, саралаш ва тезкор ишлов бериш орқали потенциал мижозларни сотув бўлимига тайёр ҳолатда етказиш, шу билан бирга маркетинг жамоасига қайтар алоқа бериш орқали лойиҳалар самарадорлигини ошириш.
Асосий вазифалар:
CRM, Telegram, сайт формалари орқали келган лидларни қабул қилиш;
Лид сифатини текшириш (алоқа ҳақиқийлиги, қизиқиш даражаси, тўлов қобилияти);
Биринчи қўнғироқ қилиш, эҳтиёжларни аниқлаш, деталларни тушуниш;
Тайёр мижозни сотув бўлимига йўналтириш;
«Иккиланувчи» мижозларни follow-up рўйхатига киритиш, қайта алоқа олиб бориш;
«Совуқ» лидлар билан ишлаш, сабабларни ўрганиш, конвертацияга ҳаракат қилиш;
Воронкани назорат қилиш (ҳар бир лид: харид / рад жавоб);
CRM да ҳар бир қўнғироқ, мулоҳаза ва статусни қайд этиш;
Сифатсиз лидлар таҳлилини олиб бориш ва маркетинг бўлимига қайтар алоқа бериш.
KPI (Натижалар учун асосий кўрсаткичлар):
Кунда ишланган лидлар сони;
Лид → Сотув бўлимига ўтказиш конверсияси;
Лид → Харидга айланиш конверсияси;
Қайтарилган (реанимация қилинган) лидлар сони;
Жавоб бериш тезлиги – лид келганидан кейин 5 дақиқадан кечикмаслик.
Талаблар:
CRM тизимлари билан ишлаш тажрибаси;
Телефон орқали мулоқот ва сотув кўникмалари;
Саводли ва равон нутқ;
Сотув асослари (DOJiM, SPIN ва бошқалар)дан хабардорлик;
Жамоада ишлай олиш, масъулиятлилик.
Шартлар:
Маош: суҳбатга кўра (бонус ва мотивация тизими билан);
Карьерада ўсиш ва сотув соҳасида малака ошириш имконияти;
Дўстона жамоа, мослашувчан иш муҳити;
Замонавий CRM ва бошқа ишчи инструментлар билан таъминланиш.
Иш вақти намунаси: 09:00 – 18:00
18 Сентября
Call centre savdo menejeri (Оператор call-центра)
Ташкент
Компания "MOTHER AND CHILD (TOTTIY)" Talablar : Yaxshi diksiyaga ega bo‘lish Telefon orqali muloqot qilish qobiliyati Savdo qilish...
18 Сентября
Оператор колл-центра (менеджер по продажам)
Ташкент
от 40 000 до 70 000 руб.
Компания "Миграционное агентство Мигрон" Миграционное агентство "Мигрон" - лидер рынка в миграционной сфере в Москве. С 2014 года мы оказываем...
18 Сентября
Оператор входящий линии в колл-центр
Ташкент
Компания "Осипенко И. Т." Обязанности: Ответ на обращения по вопросам коммунальных услуг, аварий, заявок, начислений Фиксация жалоб,...
18 Сентября
Оператор call-центра( ABDUMUSLIM ASAL SHIRIN JASMIN CHOY )
Бухара
Компания "ABDUMUSLIM ASAL SHIRIN JASMIN CHOY" Обязанности: Mijozlarning qo‘ng‘iroqlarini o‘z vaqtida qabul qilish va ularga xushmuomalalik...
18 Сентября
Бухара
Компания "WELLNESS WS" Обязанности: Прием входящих звонков и консультирование клиентов по продуктам/услугам. Работа с жалобами и...
Вакансия размещена в отрасли