• Войти
Работа в Ташкенте
наверх
Создать резюме
Подбор персонала

Более 150 000 компаний ждут Ваше резюме

Войти Для работодателей
Работа в Ташкенте
наверх
  1. Работа в Ташкенте
  2. ⚫ Call centre ✔
  3. Вакансии в Ташкенте

Call Centre Operator( AKFA UNIVERSITY LLC )

24 Ноября 2025

AKFA UNIVERSITY LLC
AKFA UNIVERSITY LLC

Город:

Ташкент

Занятость:

Полная занятость

Откликнуться

Компания "AKFA UNIVERSITY LLC"

CENTRAL ASIAN UNIVERSITY is seeking for Operator Call-Centre. The post-holder is expected to assume a full-time position. The Call Center Operator will be responsible for managing incoming calls, engaging with potential clients, and ensuring the delivery of excellent customer service.

Key Responsibilities:

• Register all incoming calls, collecting comprehensive caller information to build a detailed client database.

• Handle inquiries related to educational services while adhering to customer service standards and protocols.

• Maintain systematic data collection to improve client engagement strategies.

• Assess potential clients’ needs during telephone consultations and recommend suitable educational programs.

• Invite prospective clients for in-person visits to the office, fostering higher chances of contract finalization.

• Actively participate in external events (e.g., exhibitions) to enhance brand visibility and attract new clients.

• Prepare weekly and monthly reports summarizing metrics such as application rates, call volumes, and signed contracts.

• Analyze data to provide insights for improving processes and client engagement.

Requirements:

• Bachelor’s degree (required).

• Minimum of 1 year in a similar position.

• Fluent in Uzbek and Russian (English – B2 level proficiency.)

Technical Skills:

• Proficient in Microsoft Windows operating systems.

• Skilled in MS Office (Word, Excel, PowerPoint).

• Knowledge of MS Outlook and MS Teams.

• Experience with CRM systems, particularly Bitrix24.

Soft Skills:

• Multitasking abilities.

• High stress resistance.

• Quick learner with a proactive approach.

Desirable Criteria:

• Previous experience of at least one year in the same or a similar role.

• Family status: Preferably without infants or underage children.

• Willingness to work Saturdays once or twice a month during admission periods.

• Strong English proficiency.

Conditions:

  • Working hours – 5/7, from 9:00 to 18:00;
  • Friendly atmosphere of young professionals;
  • Professional support from the existing team;
  • Official employment with a probation period✅;
  • Salary: discussed during the interview, depending on the knowledge and experience of the candidate + KPI.
  • Modern campus.

This position is an excellent opportunity for individuals passionate about customer service, client engagement, and process optimization within the education sector.

Открыть контакты работодателя

Зарегистрируйтесь или войдите, чтобы открыть контакты работодателя

Прикрепите резюме для отклика

Загрузите файл с резюме
до 5 Mb .doc, .docx, .pdf

Создать профессиональное резюме

ОТПРАВИТЬ РЕЗЮМЕ

Уже с нами?
Войдите, чтобы отправить резюме

Похожие вакансии

18 Ноября

Специалист контактного центра( «MY FREIGHTER» LLC )

Ташкент

Компания "«MY FREIGHTER» LLC" Компания My Freighter, является одной из самых быстрорастущих компаний по грузовым авиаперевозкам в Узбекистане и...

Отправить резюме
подробнее

19 Ноября

Оператор call-центра( Кондитерская сеть Cake Lab )

Ташкент

Компания "Кондитерская сеть Cake Lab" CAKE LAB — ВАКАНСИЯ: Оператор колл-центра Хочешь работать в месте, где вкус, качество и забота о...

Отправить резюме
подробнее

20 Ноября

Консультант обучения за рубежом( TARGET ABROAD LLC )

Ташкент

Компания "TARGET ABROAD LLC" Shaxsiy hayotingizda rivojlanishni va shu bilan birga o'sib boruvchi jamoada ishlashni istaysizmi? Siz bizga...

Отправить резюме
подробнее

19 Ноября

Оператор call-центра( SMART HR )

Ташкент

Компания "SMART HR" Компания Jowi приглашает в команду оператора кол-центра для работы с клиентами — обзвона по готовому скрипту и передачи...

Отправить резюме
подробнее

20 Ноября

Оператор call-центра (проект Почта России)

Ташкент

Компания "OOO CALLER" Обязанности * Консультирование по вопросам проекта * Проекты: Почта России, Мультискилл * Работа по регламенту( У каждого...

Отправить резюме
подробнее
Больше похожих вакансий
Подпишитесь на похожие вакансии

Вакансия размещена в отрасли

Административный персонал:
  • Администратор,
  • Оператор call-центра
к поиску вакансий

Ищут прямо сейчас

  • Оператор
Популярные специализации
  • Другое
  • Менеджер по продажам
  • Менеджер по работе с клиентами
  • Администратор
  • Бухгалтер
  • Главный бухгалтер
Инструменты соискателя
  • Разместить резюме
  • Найти работу
  • Поиск вакансий
  • Каталог вакансий
  • Соглашение по содействию в трудоустройстве
  • Защита персональных данных
  • Архивный каталог
  • Вакансии по профессиям
  • Поиск по городам
Инструменты работодателя
  • Разместить вакансию
  • Найти сотрудника
  • Поиск резюме
  • Каталог резюме
  • Тарифы
  • Информер с вакансиями
  • Резюме по профессиям
Больше всего ищут
  • Бармен
  • Брокер
  • Водитель такси
  • Корреспондент
  • Охранник
  • Переводчик

© 2007 - 2025 «Карьерист.ру»

  • О нас
  • Обратная связь