• Войти
Работа в Ташкенте
наверх
Создать резюме
Подбор персонала

Более 150 000 компаний ждут Ваше резюме

Войти Для работодателей
Работа в Ташкенте
наверх
  1. Работа в Ташкенте
  2. ⚫ Специалист ✔
  3. Вакансии в Ташкенте

Customer Support Specialist (IT Solutions for hotel industry)

26 Июля 2025

ООО HOTEL SALES WIZARD
ООО HOTEL SALES WIZARD

Город:

Ташкент

Занятость:

Полная занятость

Откликнуться

Компания "ООО HOTEL SALES WIZARD"

Exely is a global IT company specializing in online solutions and websites for the hotel industry. We help hoteliers increase their direct sales and automate operations. With a client base of over 5000 properties from 56 countries, ranging from small hotels to large resorts, we are committed to delivering exceptional customer service and support. Our distributed team works from 20 countries in the APAC and EMEA regions and speaks over 35 languages, providing an exceptional opportunity to share global exchange experiences.

Our team is growing rapidly in the EMEA region and is looking for a Customer Support Specialist to assist our hotels in Uzbekistan.

Are you passionate about learning technical skills, training others, and building strong relationships with clients? Apply for the Customer Support Specialist position at Exely, where you will have the opportunity to onboard, train, and support hoteliers using various products.

As a Customer Support Specialist, you will:

  • Teach clients how to use the Exely platform;
  • Provide strong support by processing clients’ requests via calls and emails (e.g., clarifying the meanings of reports, and guiding product use) proficiently in Uzbek, English, and Russian;
  • Handle client feedback and transfer technical requests to the second support line;
  • Ensure that our products are functioning correctly on the client side. If mistakes are found, create and send a list of recommendations to the client for proper operation.

Working hours:

  • Monday-Friday, 9 AM-6 PM (GMT+5) with 01 hour break for lunch.

Requirements:

  • Based in Tashkent, Uzbekistan;
  • Strong communication skills, both written and verbal Uzbek, English, and Russian;
  • Available to work Monday-Friday, 9 AM-6 PM (GMT+5);
  • At least 1 year of experience within the customer service of IT-company or call center;
  • Experience within the hospitality or technology industry for hoteliers would be your advantage;
  • Customer-centric approach, developed EQ, high level of stress resistance;
  • Comfortable with CRM and computer software;
  • Comfortable with ticket and helpdesk systems (Zendesk, Omnidesk, or Jira).

Benefits:

  • Competitive salary based on your experience;
  • Commissions based on KPI;
  • Laptop and headset for work;
  • Health insurance after probation period (3 months);
  • You will have a dedicated training manager, with onboarding and constant support from an experienced manager. Initially, you will be accompanied by members of our international team to meetings;
  • The start-up environment is fast-paced and constantly growing, with full support from our established international team;
  • English Speaking Club with colleagues from around the world;
  • Online & Offline camps, workshops and gatherings;
  • Network with colleagues from all over the world.

Steps of the hiring process: Interview with HR (in English) → Test Task №1 → Test Task №2 → Professional Interview with Hiring Managers → Offer

Открыть контакты работодателя

Зарегистрируйтесь или войдите, чтобы открыть контакты работодателя

Прикрепите резюме для отклика

Загрузите файл с резюме
до 5 Mb .doc, .docx, .pdf

Создать профессиональное резюме

ОТПРАВИТЬ РЕЗЮМЕ

Уже с нами?
Войдите, чтобы отправить резюме

Похожие вакансии

24 Июля

IT специалист / менеджер систем мониторинга( NAZAR MEDICAL )

Ташкент

Компания "NAZAR MEDICAL" Обязанности: Контроль за состоянием узлов сети и центрального оборудования Мониторинг и ведение статистики...

Отправить резюме
подробнее

20 Июля

Delta CRM Support Engineer (collection department)

Ташкент

Компания "СП ООО Inspired" Обязанности: Оказание поддержки первого и второго уровня по вопросам, связанным с Delta CRM; Отслеживание...

Отправить резюме
подробнее

24 Июля

Специалист IT

Ташкент

Компания "СП ООО OLTIN KON" Обязанности: -Организация бесперебойной работы Active Directory в сети предприятия; - обеспечение...

Отправить резюме
подробнее

24 Июля

Руководитель команды IT поддержки (L1)( Anglesey food )

Ташкент

Компания "Anglesey food" Korzinka — ведущий розничный ритейлер Узбекистана с более чем 150+ магазинами в 11 регионах, среди которых супермаркеты...

Отправить резюме
подробнее

25 Июля

Customer Relations (CR) менеджер( СП ООО OLTIN TULPOR MOTOR )

Ташкент

Компания "СП ООО OLTIN TULPOR MOTOR" Приглашаем вас стать частью нашей команды и внести свой вклад в создание исключительного клиентского опыта!...

Отправить резюме
подробнее
Больше похожих вакансий
Подпишитесь на похожие вакансии

Вакансия размещена в отрасли

Продажи / Торговля:
  • Другое
к поиску вакансий
Популярные специализации
  • Другое
  • Менеджер по продажам
  • Менеджер по работе с клиентами
  • Администратор
  • Бухгалтер
  • Главный бухгалтер
Инструменты соискателя
  • Разместить резюме
  • Найти работу
  • Поиск вакансий
  • Каталог вакансий
  • Соглашение по содействию в трудоустройстве
  • Защита персональных данных
  • Архивный каталог
  • Вакансии по профессиям
  • Поиск по городам
Инструменты работодателя
  • Разместить вакансию
  • Найти сотрудника
  • Поиск резюме
  • Каталог резюме
  • Тарифы
  • Информер с вакансиями
  • Резюме по профессиям
Больше всего ищут
  • Бармен
  • Брокер
  • Водитель такси
  • Корреспондент
  • Охранник
  • Переводчик

© 2007 - 2025 «Карьерист.ру»

  • О нас
  • Обратная связь