• Войти
Работа в Ташкенте
наверх
Создать резюме
Подбор персонала

Более 150 000 компаний ждут Ваше резюме

Войти Для работодателей
Работа в Ташкенте
наверх
  1. Работа в Ташкенте
  2. ⚫ Менеджер ✔
  3. Вакансии в Ташкенте

Incident Manager

11 Июля 2025

TBC
TBC

Город:

Ташкент

Занятость:

Полная занятость

Откликнуться

Компания "TBC"

Responsibilities:

  • Incident Coordination & Management:
    • Act as the primary point of contact and coordinator for assigned incidents, from initial detection through resolution.
    • Assess incident severity and impact, determining appropriate escalation paths and response teams.
    • Facilitate incident resolution by coordinating efforts between various technical teams (e.g., engineering, operations, network, security, vendor support).
    • Ensure all incident activities, communications, and status updates are accurately documented in the incident management system - JIRA Service Management
  • Communication & Reporting:
    • Develop and disseminate timely, clear, and concise communications to relevant stakeholders, including internal teams, management, and potentially affected customers.
    • Provide regular updates on incident status and progress - Atlassian Status Page
    • Prepare incident reports and summaries for review by management.
  • Process Adherence & Improvement:
    • Adhere to established incident management processes, procedures, and service level agreements (SLAs).
    • Identify opportunities for process improvements to enhance the efficiency and effectiveness of incident response.
    • Contribute to the development and refinement of incident runbooks and playbooks.
  • Problem Identification & Prevention:
    • Work closely with problem management and other teams to identify root causes of recurring incidents.
    • Contribute to efforts aimed at preventing future incidents by documenting findings and suggesting preventative measures.
  • On-Call Rotation:
    • Participate in an on-call rotation to provide 24/7 incident coverage as required.

Qualifications:

  • Experience:
    • 3 years of experience in IT operations, technical support, or a similar role, with a strong focus on incident management.
    • Proven experience coordinating technical teams during critical incidents.
  • Technical Aptitude:
    • Solid understanding of common IT infrastructure components (e.g., servers, networks, databases, cloud platforms).
    • Ability to quickly grasp technical concepts and understand the potential impact of incidents on various systems.
    • Experience with incident management tools (e.g., ServiceNow, PagerDuty, Opsgenie, JIRA Service Management).
  • Soft Skills:
    • Excellent written and verbal communication skills, with the ability to convey complex technical information clearly to both technical and non-technical audiences.
    • Strong organizational skills and the ability to manage multiple priorities simultaneously in a fast-paced environment.

Working with us means:

  • An open atmosphere and vibrant team life without unnecessary bureaucracy or dress code;
  • Medical insurance with extended coverage after the probation period;
  • Coverage for conference participation, discounts for English language courses, and access to educational platforms (Coursera, Udemy);
  • Internal meetups: lightning & thunder talks;
  • High-performance equipment and additional monitors for productive work;
  • Class “A” office in the city center
  • A multicultural team (Georgia, Russia, Poland, Kazakhstan, Kyrgyzstan, Ukraine, Tajikistan);
  • Referral program "Bring a Friend" with bonus opportunities;
  • Coffee points for snacks at any time;
  • Team-building and sports events that foster team spirit.

Открыть контакты работодателя

Зарегистрируйтесь или войдите, чтобы открыть контакты работодателя

Прикрепите резюме для отклика

Загрузите файл с резюме
до 5 Mb .doc, .docx, .pdf

Создать профессиональное резюме

ОТПРАВИТЬ РЕЗЮМЕ

Уже с нами?
Войдите, чтобы отправить резюме

Похожие вакансии

21 Июня

Координатор стратегических инициатив при Правлении (Project Manager)

Ташкент

Компания "«UZUM TECHNOLOGIES»." Uzum Bank — современный цифровой банк, находящийся в активной стадии масштабирования и трансформации, ищет...

Отправить резюме
подробнее

05 Июля

Logistics Manager

Самарканд

Компания "ИП ООО JINTING AUTOMOBILE ELECTRIC" Responsibilities: Responsible for the overall management of the Department of Logistics,...

Отправить резюме
подробнее

05 Июля

Creative Marketing Projects Manager( TBC )

Ташкент

Компания "TBC" TBC Bank — первый цифровой банк в Узбекистане и часть ведущей экосистемы цифрового банкинга TBC Uzbekistan с более 17 миллионами...

Отправить резюме
подробнее

26 Июня

Junior Project Manager (Стажёр)

Ташкент

Компания "Digital Camp" Coddy Camp - это учебный центр в Ташкенте для детей школьного возраста (7-17 лет). Наши студенты обучаются...

Отправить резюме
подробнее

06 Июля

Assistant Manager

Ташкент

Компания "Ideal Flour" Requirements: Higher education (including last year students - "неоконченное высшее" for part-time during last-year...

Отправить резюме
подробнее
Больше похожих вакансий
Подпишитесь на похожие вакансии

Вакансия размещена в отрасли

Автобизнес / Автосервис:
  • Другое
к поиску вакансий
Популярные специализации
  • Другое
  • Менеджер по продажам
  • Менеджер по работе с клиентами
  • Администратор
  • Бухгалтер
  • Главный бухгалтер
Инструменты соискателя
  • Разместить резюме
  • Найти работу
  • Поиск вакансий
  • Каталог вакансий
  • Соглашение по содействию в трудоустройстве
  • Защита персональных данных
  • Архивный каталог
  • Вакансии по профессиям
  • Поиск по городам
Инструменты работодателя
  • Разместить вакансию
  • Найти сотрудника
  • Поиск резюме
  • Каталог резюме
  • Тарифы
  • Информер с вакансиями
  • Резюме по профессиям
Больше всего ищут
  • Бармен
  • Брокер
  • Водитель такси
  • Корреспондент
  • Охранник
  • Переводчик

© 2007 - 2025 «Карьерист.ру»

  • О нас
  • Обратная связь