Компания "Citi Fuel (ООО Staff Atlantic)"
Job Description:
We are looking for a Customer Service Quality Control Specialist responsible for enhancing Quality KPIs, conducting audits, and providing feedback to the Customer Service Manager and Customer Service Specialists. The Quality Control Specialist will ensure compliance with policies and internal guidelines for information shared with clients. Additionally, this role includes conducting coaching sessions based on audit scores to support continuous improvement in customer service standards.
Key Responsibilities:
Qualifications:
What We Offer:
27 Декабря
Ташкент
Компания "Westminster International University in Tashkent" JOB TITLE: Head of Section: Customer Relations Manager DEPARTMENT: Customer...
24 Декабря
Ташкент
Компания "Kärcher" This is how you WOW: Implement processes and procedures in order management, import and logistics. Monitoring...
06 Января
Customer Support Manager (UZ)( Медиапоинт )
Ташкент
Компания "Медиапоинт" Мы - крупная международная компания. Лидер рынка в индустрии Gambling. Наши продукты - это всемирно известные приложения...
06 Января
Quality Control Specialist (Узбекистан)
Ташкент
Компания "Медиапоинт" Обязанности 1) Контроль качества переговорного процесса сотрудников Телемаркетинга и других проектов (прослушивание...
01 Января
Customer Success Specialist( Citi Fuel (ООО Staff Atlantic) )
Ташкент
Компания "Citi Fuel (ООО Staff Atlantic)" Job Title: Customer Success Specialist Overview: We are seeking a dedicated and proactive...
Вакансия размещена в отрасли