Компания "RX2GO Express Delivery"
Customer Service RepresentativeKey Responsibilities:
Respond to customer inquiries via phone and chat in a professional and friendly manner
Resolve customer issues and escalate complex cases when necessary
Collaborate with internal teams (dispatch, pharmacy, and logistics) to ensure accurate and timely service delivery
Maintain detailed records of customer interactions in the system
Follow up on customer concerns to ensure complete resolution and satisfaction
Educate customers about services, policies, and procedures
Identify trends in customer feedback and suggest improvements
Requirements:
Strong communication and problem-solving skills
Ability to multitask in a fast-paced environment
Empathy, patience, and professionalism in dealing with customers
Fluency in English(IELTS 7 or above); additional languages are a plus
26 Июня
Customer Success Specilist (Samarkand)( ООО HOTEL SALES WIZARD )
Самарканд
Компания "ООО HOTEL SALES WIZARD" Exely is a global IT company specializing in online solutions and websites for the hotel industry. We help...
10 Июня
Ташкент
Компания "АО ANOR BANK" Обязанности: Сбор, классификация и анализ VoC (NPS, CSAT, CES, App Store/Google Play, чаты, соцсети, звонки и др.)...
10 Июня
Customer Service Reps (English and Spanish)
Ташкент
Компания "RX2GO Express Delivery" Customer Service Representative Company: PharmaStaff Location: On-Site Employment Type: Full-Time As a...
21 Июня
Помощник механика( MECHANICAL UNITED SERVICE )
Ташкент
Компания "MECHANICAL UNITED SERVICE" Обязанности: •Выполнение ремонтных работ под руководством главного механика. •Диагностика и устранение...
17 Июня
Customer Service & Logistics manager( POLY-STYLEX )
Ташкент
Компания "POLY-STYLEX" Обязанности: Основные должностные обязанности: 1) Вести деловую переписку и переговоры с клиентами и партнерами...
Вакансия размещена в отрасли