• Войти
Работа в Ташкенте
наверх
Создать резюме
Подбор персонала

Более 150 000 компаний ждут Ваше резюме

Войти Для работодателей
Работа в Ташкенте
наверх
  1. Работа в Ташкенте
  2. ⚫ Специалист ✔
  3. Вакансии в Ташкенте

IT Service Desk support specialist

10 Октября 2025

Novartis Pharma Services AG, представительство в Республике Узбекистан
Novartis Pharma Services AG, представительство в Республике Узбекистан

Город:

Ташкент

Занятость:

Полная занятость

Откликнуться

Компания "Novartis Pharma Services AG, представительство в Республике Узбекистан"

Representative office of the Swiss pharmaceutical company Novartis Pharma Services in Uzbekistan announces recruitment for the position “IT Service Desk support specialist” (outsourcing contract), under conditions of full-time work day.

The specialist (service provider) undertakes to provide the following services to the Novartis:

• Solving incidents and tasks within a reasonable time;

• Documenting incidents and tasks in the application designed for this purpose;

• Providing support to users in trouble when using the information infrastructure (by phone, by means of remote access tools, on user’s site);

• Configuring and deploying computer hardware (IMAC/PCLCM);

• Carrying out on-call time at the ITS;

• Administration work at the ITS;

• Performing operations in the field of Incident Management;

• Problem Management and other level of support at the ITS;

• Managing the IT Knowledge Base;

• Management of the work-related documentation;

• Co-operation with other service providers when eliminating defects;

• Management of telecommunication devices and mobile phones (Voice & Video);

• Communication rooms management;

• Administration of security groups and users in system environments;

• Providing support to the systems not included or supported by global service providers;

• Assisting and advising in solving problems in the Application - operation systems relation and project support in other organizational units;

• Security control of workstations in the Novartis environment and elimination of deficiencies and reporting;

• Preparation and implementation of small projects in the region;

• Also may be involved in the work in the field of information technology, to which the Client has previously obtained consent from the Service provider and stipulating a separate payment for additional types of work for which the Service provider has the appropriate qualifications.

Requirements:

- Knowledge of computer equipment (laptops, workstations)

- Knowledge of office equipment (MFPs, Printers, Scanners, Faxes)

- Knowledge of network technologies (LAN, WAN, TCP/IP, WIFI, DHCP)

- Knowledge of Windows family operating systems

- MS Office user (Word, Excel, Outlook, Power Point, Access)

- Experience in IT management systems (ServiceNow)

- Experience working with Active Directory

- Experience with WEB applications

- Experience with PBX

- Microsoft certifications (preferred)

- ITIL certificates (preferred)

Education and language skills:

- Higher Technical education in IT field

- Work experience - 1 year

- Experience of working in an international company (preferred)

- Working level of English (to work with global support team) - pre-intermediate (as an advantage)

Additional skills:

- Excellent troubleshooting skills

- Critical thinking

- Excellent user service and interpersonal skills

- Excellent communication skills

- Ability to work as part of a team

- Stress resistance

- Acceptance of responsibility

- Ability to self education

- Punctuality

- Ability to prioritize

- Time management

Conditions:

- Full-time or part-time (subject to agreement)

- Probation period (paid) - 3 months

Открыть контакты работодателя

Зарегистрируйтесь или войдите, чтобы открыть контакты работодателя

Прикрепите резюме для отклика

Загрузите файл с резюме
до 5 Mb .doc, .docx, .pdf

Создать профессиональное резюме

ОТПРАВИТЬ РЕЗЮМЕ

Уже с нами?
Войдите, чтобы отправить резюме

Похожие вакансии

03 Октября

1C help desk

Ташкент

Компания "CA Distribution" Обязанности: Прием, регистрация и обработка обращений, поступающих в службу технической поддержки; Решение...

Отправить резюме
подробнее

21 Сентября

Коммерческий директор (IT)

Ташкент

Компания "MUK Computers" Обязанности: Увеличение объема продаж; Выполнение плана продаж; Формирование стратегии развития направлений...

Отправить резюме
подробнее

21 Сентября

IT менеджер

Ташкент

Компания "Best Quality Products" Обязанности: определять задачи внедрения информационной системы, направления разработки и применения...

Отправить резюме
подробнее

25 Сентября

IT-специалист (Service Desk / Техническая поддержка / Документация)( Xalq Banki )

Ташкент

Компания "Xalq Banki" Обязанности: Поддержка руководства в организации онлайн-встреч (Zoom и другие платформы); Работа с документацией:...

Отправить резюме
подробнее

03 Октября

Специалист IT( СП ООО OLTIN KON )

Ташкент

Компания "СП ООО OLTIN KON" Обязанности: -Организация бесперебойной работы Active Directory в сети предприятия; - обеспечение...

Отправить резюме
подробнее
Больше похожих вакансий
Подпишитесь на похожие вакансии

Вакансия размещена в отрасли

Продажи / Торговля:
  • Другое
к поиску вакансий
Популярные специализации
  • Другое
  • Менеджер по продажам
  • Менеджер по работе с клиентами
  • Администратор
  • Бухгалтер
  • Главный бухгалтер
Инструменты соискателя
  • Разместить резюме
  • Найти работу
  • Поиск вакансий
  • Каталог вакансий
  • Соглашение по содействию в трудоустройстве
  • Защита персональных данных
  • Архивный каталог
  • Вакансии по профессиям
  • Поиск по городам
Инструменты работодателя
  • Разместить вакансию
  • Найти сотрудника
  • Поиск резюме
  • Каталог резюме
  • Тарифы
  • Информер с вакансиями
  • Резюме по профессиям
Больше всего ищут
  • Бармен
  • Брокер
  • Водитель такси
  • Корреспондент
  • Охранник
  • Переводчик

© 2007 - 2025 «Карьерист.ру»

  • О нас
  • Обратная связь