Service Tracking Specialist
20 Июля 2025

Город:
Ташкент
Занятость:
Полная занятость
Компания "ООО Samsung Electronics Uzbekistan"
Key responsibilities:
- Communication with Service Partners
- Check reasons & provide solution for repair delays
- Check the trend and make improvement actions for prevention of repair delay
- Registration of partners in system
- Update & answers for Q&A related to the system
- Create reports with core issues and improvement actions
Requirements:
- University degree, preferable technician
- Excel & PowerPoint – experienced user (Pivot, Vlookup (ВПР) – must)
- Analytical mind
- Accuracy and attentiveness
- Experience in call center or ASC is an advantage
- Strong written and verbal communication skills in Uzbek, Russian and English
Conditions:
- Competitive salary
- Lunch compensation
- Medical insurance
- Bonuses
Зарегистрируйтесь или войдите, чтобы открыть контакты работодателя
Прикрепите резюме для отклика
Уже с нами?
Войдите, чтобы отправить резюме
15 Июля
Operations site planning specialist
Ургенч
Компания "Бюро Веритас" Duties & Responsibilities: Manage and maintain the project schedules and plans with the objective to meet...
13 Июля
F&B Service Manager (отель в парке Янги Узбекистон)
Ташкент
Компания "Yanis CPH" Обязанности: Руководство всей операционной деятельностью службы питания и напитков (рестораны, лобби-бар, банкетная...
03 Июля
Специалист Service Desk( AVO SERVICES AND TECHNOLOGY )
Ташкент
Компания "AVO SERVICES AND TECHNOLOGY" Команда AVO SERVICES AND TECHNOLOGY создает новый технологичный розничный банк на рынке Узбекистана....
09 Июля
Swedish speaking IT support specialist
Ташкент
Компания "PROSIGHT DEV" Команда OOO ProSight DEV разрабатывает комплексную IT платформу, состоящую из мобильного приложения, самообслуживания...
25 Июля
Tech specialist (Digital appliances-Бытовая техника)
Ташкент
Компания "ООО Samsung Electronics Uzbekistan" Responsibilities: Direct KPI management (CRRR & Repair result, Diagnostic, Component repair)...
Вакансия размещена в отрасли