Support Team Lead

12 Июня

Партнерские Вакансии

Город:

Ташкент

Занятость:

Полная занятость

Компания "WOLT TEXNOLOGIYALARI"

What you’ll be doing:

You will lead by example to elevate customer support standards and ensure that your team consistently delivers outstanding service to our customers, courier partners, and merchants. As a key member of the group leadership team, you will oversee performance, scheduling, and daily operations while fostering a motivated and goal-oriented environment.

Day-to-day in this role you’ll:

  • Coach and guide your team to deliver excellent customer service and meet SLA targets.
  • Provide regular feedback and ensure high levels of motivation and engagement.
  • Manage shift scheduling and day-to-day operations to maintain workflow efficiency.
  • Take ownership of team KPIs, productivity, and quality standards
  • Communicate effectively with various customer groups using the appropriate tone and context.
  • Collaborate with other departments and contribute to team leadership and strategic decisions.

Our humble expectations:

  • Prior leadership experience, formal or informal, such as onboarding new team members.
  • Customer service or customer-facing experience in a fast-paced environment.
  • Passion for creating a great customer experience and working with people.
  • Analytical and data-driven approach to decision-making and performance evaluation.
  • Ability to use insights to support KPIs and team development.
  • Fluent in Uzbek, Russian, and English with strong communication skills.

What we offer:

  • Wolt Credits
  • Employee Assistance Program

Next steps:

If this sounds like the right fit for you, we’d love to hear from you. Apply now and let’s get to know each other!

Please, submit your CV in English.

Похожие вакансии

29 Июня

Technical support specialist( TBC )

Ташкент

Компания "TBC" Основные обязанности: Системное администрирование: управление и поддержка серверов; Работа с Active Directory, Jira,...

Отправить резюме подробнее

01 Июля

Support-специалист

Ташкент

Компания "Бэкофис Тайгерс" Что предстоит делать: Обрабатывать обращения клиентов в чате, по email и через тикет-систему (например,...

Отправить резюме подробнее

02 Июля

Специалист по сопровождению клиентов / Customer Support Specialist (B2B)

Ташкент

Компания "Antal International Tashkent Xususiy Bandlik Agentligi" Обязанности: Приём и сопровождение заказов от клиентов Контроль...

Отправить резюме подробнее

03 Июля

Customer Support

Ташкент

Компания "«UZUM TECHNOLOGIES»." Uzum — это новая уникальная компания в Узбекистане, первая технологичная экосистема сервисов в стране. Мы...

Отправить резюме подробнее

03 Июля

Customer Support Specialist (Специалист технической поддержки)( TBC )

Ташкент

Компания "TBC" Мы предлагаем: Официальное трудоустройство согласно ТК РУз; Официальную своевременную заработную плату 2 раза в месяц...

Отправить резюме подробнее

Вакансия размещена в отрасли

Продажи / Торговля: